Tomt

Känner mig lite nere. Känns himla tomt när vi inte är tillsammans. Men på torsdag så blir vi två igen:) Och jag längtar!

Nu när det bara är jag och mina barn, så hinner jag tänka och känna. Vissa saker känns så... Ja, jag vet inte hur jag ska uttrycka det... Jag känner mig lite överkörd ibland. Som om jag är i vägen. Förstör något som varit. Som egentligen inte funnits på många år. Men jag tycker att det känns som någon går in i mitt hem utan min tillåtelse. Jag vet att det inte är mitt. Men det känns ändå konstigt. Som om jag inte spelade någon roll. Som att min åsikt inte är viktig. Jag har tagit hem alla kläder för att jag inte vill vara i vägen när jag inte är där/hemma. Förlåt att jag "tagit" någons pappa, son, ex, kompis. Men det är det sista jag gjort! Jag älskar T och trodde inte att dessa känslor fanns. Jag vill leva mitt liv med honom och våra barn. Jag älskar våra små utflykter vi gjort ensam och hela familjen. Jag vill leva hela mitt liv med honom!

Läser du det här, så ska du veta att det inte känns lätt att komma in i livet med någon som redan har allt inrutat och tar det som det är. Men jag älskar dig oavsett och vet att vi är gjord för varann! Nu vill jag att du kommer hem så jag får krama dig och tala om hur mycket du betyder för mig❤❤❤

Jag vill inte vänja mig vid ensamhet igen ;)

Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0