Men är det fredag...

Ja, det är fredag. En riktigt lååång fredag blev det känns det som. Kan bero på att lilltösen va ledig och att jag hätade lilleman och dotra redan kl ett. Märktes att jag slarvat med maten i morse. Jag mådde så konstigt när jag kom hem idag. Men en macka ett äpple och en rap senare så gick det över.

Har inte orkat med så mycket iaf. Tänkt vila hela dagen, ja alltså vila på riktigt med uppdraget täcke och slå igen ögonen. Men det har inte böivit så. Har väl inte varit sååå himla trött som jag trodde. Men energin till att typ gå ner och slänga i en välbehövlig maskin tvätt som tar max två minuter, har jag inte orkat. Torkade av och fixade bänkar i köket igår efter maten men idag efter potatisgratängen lagandet så va allt sabbat igen.

Ja ha skrev jag långt inlägg och dator balla ur. Så det som blev kvar är det ovan :P

Ja det va bara känslo-dravell iaf ;)

Nu är det snart natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0