Lördag

Det är visst lördag idag. Igår var första gången på väldigtlänge som jag hade känslan att det skulle bli skönt med helg. Men idag känns det inte samma. Har inte gjort många knop idag. Irriterat mig på snorungar som tar byns barns bobbar!!! Vart fan finns föräldraranvaret och uppfostran? Jag vet att mina barn inte skulle göra en sån grej. Och då har inte mina barn den bästa förutsättningen med en pappa so´m inte finns i bilden direkt, med kriminalitet och missbruk. Men det är mitt ansvar att lära barnen rätt och fel. Och i de smatal vi har kring bla dessa stölder, alkohol mm så är mina barn väldigt förnuftig och förstår vad som kan ske. Visst kommer dom att dricka innan 18 men jag kommer att finnas där som en trygghet och lära dem att det inte är rätt. Och dom inser det nog själv. Jag drack mer innan jag fyllde 18 än efter =) Ha ha ha. Men det dom inte vet...

Har städat liiite plockat av diskbänk och gjort fint, ja till nästa gång vi åt. Så himla lönlöst. Jag orkade bara inte städa undan allt på en gång. Men ska snart.

Blev tillfrågad om att gå ut ppå krogen idag.´Men med denna halsbränna jag har så går det inte. Känner ingen ork heller. Men den återkommer nog. Hade ju varit ett ypperligt tillfälle att gå ut i storstaden. Kanske man åtminstone träffa någon karl. Hoppet är det sista som över ger mig. Men fan snart är hoppet slut. Jag avskyr att jaga. Jag vill känna mig uppvaktad. Känner ett sting av sorg i hjärtat. Vill ha en fin go och trygg man. Så egentligen ska jag ju inte leta på krogen :( Men vart finns du underbara människa? Som kan ge mig den där kramen då jag minst förtjänar den men mest behöver den. Känner mig smått ensam nu. Och det va längesen jag kände så. Men det går väl över. Har knappt tänkt på karlar på det viset på länge heller. Kanske är därför jag heller inte kännt så här...?

Ett hett bad och ladda lite energi blir det nu. I morgon kanske det känns bättre i båda hjärtat och halsen som bränner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0