Trött, tröttare, tröttast ...

Idag är jag trött!!! Gick och la mig före elva igår. Men läste en stund för kunde inte somna. Men sen låg jag ändå och vred på mig i minst en timme. Huvudvärk från helvetet s tog två alvedon och somnade väl tillslut. I morse var det bara att kliva upp fem i sex. Upp och duscha, väcka barn och sen iväg till jobbet på BB. Har gått bra att jobba .även om tröttheten krypit sig på. Men dagen gick snabbt.

Chefen sa till mig att hon hörde att jag hört av mig till bemanningen. Hon lät kanske inte direkt jätte road över det. Jag är ju en extra gratis för dom nu. Men hon fråga iaf om jag trodde att jag skulle fixa att ersätta en ordinarie nu. Och jag sa JA så det lät som dom kommer att ta mig de gånger det fattas folk. Men jag kan inte komma i första hand då dom har en som roterar som vikarie där det fattas. Jag sa även att jag ska försöka få intro på barnkliniken och det lät hon positiv till. Hon är lite svår chefen, men förstår att hon har så mycket annat att göra och därför kanske verkar lite disträ. Men hon är ju jättesnäll iaf och omtänksam. Hon skulle även ta upp med förlossningschefen om det fanns möjlighet att komma ner dit någon vecka. Hon tyckte jag var redo att gå vidare och att jag fixa BB nu. Så det känns kul :) Jag känner arbetslust. Och det känns som jag är omtyckt.

Sen var det promenaden som jag va på i måndags. Det var trevligt ;) Vi har många gemensamma vänner och bekanta, men har aldrig träffats förut. Hans ex bor halvtid på min ort med deras gemensamma barn. Så hon är ihop med en ortsbo. Det var ju lite komiskt. Vi pratade om allt möjligt. Och det kändes avslappnat och inte alls krystat. Han ville ses igen och en hejdå kram. Han hörde av sig igen idag och skrev att det var trevligt och att han ville ses. Han skrev att han skulle klura ut något vi kunde göra. Ja så få se vart detta leder... Den som lever får se... Ni andra "kyss mig i röven" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0