Höst trött

Känner mig smått trött. Vaknade även med huvudvärk. Så det känns ju lagomt roligt. Lämnat barn på skolan och dagis. Går så bra att lämna lilltösen. Nu sitter jag bara i soffan och gör ingenting. Detta är första dagen på över ett år som jag harn en "göra ingenting dag". Inga barn hemma inga absoluta måsten som inte kan vänta. Så det kommer kännas lite konstigt men skönt. Har tre läxor att ta tag i men det ska vara klara till nästa vecka. Men ska börja med dem som att jag inte hamnar efter.

Annars är de väl inte så mycket som sker. Har inge värme i huset då det är avsågat och ska bytas ut. Vilken dag vet jag inte. Det verkar dröja.

Nu kom det besök så måste sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0