Lång lördag

Äntligen har poolen fått sig sin årliga tömning och rengöring. Skulle ha gjort massa mer ute, men jag hamnade framför datorn och kikade på filmen Jägarna. Lilleman är gnällig som vanligt. Lilltösen tulta omkring och leta nappen. Sen körde jag lilleman till morfar vid fem igen. Han var där i morse och jaga med morfar. Men så fort han kommer hem så ska det bara gnällas. Och det är inte så att han är understimulerad när han är är med morfar. Men det ska väl gnällas på mig lite bara ändå.

Dotra och stora grabben har varit ute hela dagen. Hem och ätit bara. Lilleman blir kvar hos morfar inatt, så då får mina öron vila lite. Hemskt å säga att det är skönt. Men en kväll i veckan borde jag väl få unna mina öron.

Va iväg på akupunktur i fredags och fick även koppnings-massage. Riktigt skönt va det. Köpte multivitamin med krom som ska räcka i två månader.

Men shit va urless jag är på att va utan karl. Så himla tråkigt att göra allt ensam. Inte ha någon att prata med. Inte ha någon att skratta och gråta med. Inte ha någon att krama om. Jag vill så gärna att träffa den rätte. Men den som väntar på nå gott heter det ju. Men hur länge ska jag orka vänta???

Snart sovdags iaf. Då ska jag drömma mig bort och suga i mig lite kärleksenergi. Då kan jag klara mig ett liiitet tag till.   

Kommentarer
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Och jag som njuter av varenda sekund av singellivet. Har varit singel i ett år nu och tänker vara det en evighet till.

2011-10-10 @ 11:56:20
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0