Ett tag sedan då

Kanske inte ens är någon som är nyfiken på vad som händer i mitt liv, hur jag mår eller i övrigt hur det är. Men det är ju inte mitt problem utan den som vill läsa, läser helt enkelt :P Ha ha

Det händer inte så mycket direkt. Jag har det lite drygt med skolan även fast det går bra. Hoppas jag hinner klart bara. Har så svårt att komma till skott med allt som jag måste göra. Städar en dag, ser ut som en tromb dagen efter *suck*. Ett evighetsgöra med all tvätt, matlagning, plocka i å ur disken mm mm mm. Jag verkligen avskyr detta göra. Jag vill ha den tiden till barnen. Men vill ju ha ro och det går ju bara inte när det är stökigt runt sig :P Sen skolan, som vanligt när det gäller måste grejer som är tråkig, så skjuter jag upp det. Känner att jag inte hinner någonting. *Poff* så är det helg *poff* så är helgen över och skola igen. Och INGET vettigt har jag hunnit med.

Idag har jag bla varit på öppnaförskolan, sen en lång promenad, hämtat barn, varit på "tjyv jakt", hämtat fem små fiskar, käkat kebab, tagit ett hett bad och nu sitter jag här för sjuttioelfte gången känns det som.

I morgon blir det förhoppningsvis lunchen med flyttbruden. Sen inköp av lite presenter, MÅSTE STÄDA, tar iof max 30 minuter. Men att komma till skott är så svårt.

Sitter även i väntans tider. Alltså jag väntar på besked om fystesterna. Trodde det skulle komma idag men tydligen var det försenat. Märks i morgon om det kommer besked då. Så det är väl därför som jag har svårt att fokusera på allt det andra med.

Nu är det dax för sängen. Sen en lång prommis i morgon bitti.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0