Deprimerande

Idag har det inte hänt så mycket. Fick reda på något väldigt tragiskt i morse. Det fick mig verkligen att tänka till. Men grym är vissa. Stackars barn, säger jag bara.

Har vikit tvätt, städat dotras rumm och tvättat lite mer. Snart är det bara vinterkläderna kvar att tvätta. OM jag hinner innan det dimper ner en massa kläder igen. Snabbt går det att få en massa lorttvätt.

Var in till en vän och hennes "nya" man också. Är väl kul men jag hoppas det håller i sig. Skönt att kunna åka dit och kunna slappna ab och prata avslappnat.

Kom in på förhållanden och hur killar och tjejer tänker och känner. Och kan ju säga som så:vi var INTE överens. Killar tänker med den lillahjärnan där nere. Och det tyckte han att vi tjejer också gör. Jag tycker inte att jag gör det i den utsträckning som killa gör det. Men det är min åsikt. Jag skulle nog kunna vänta på den "rätte". Men man vet kanske inte heller om det är den rätte. Ja skit samma. Jag kände mig iaf rejält deprimerad och mer ensam när jag åkte hem. Inte just för det som sas. Utan för att jag insåg ännu mer hur ensam jag är och känner mig. Självklart så vill jag ju leva med någon. Men frågan är vem "någon" är och om nägon vill leva med mig???

Jag måste ut och röra mig i svängen. Så kanske jag finner den rätte. Men inte det lättaste har jag insett. Barnvakt, någon att gå ut med mm mm Få se om lördagen lyckas positivt med barnvakt och när det är löst så hoppas jag att kvällen blir trevlig.

Suckar vidare så kanske det känns bättre när jag suckat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0