Dagen igår




De tre mindre barnen lämnades hos mina föräldrar strax efter sju. Lilltösen fick jag till att somna först. Sen bar det av mot stan och några vänner och bekanta som redan börjat partyt. Dock var de flesta tjejer nykter. Sen valde 80% av ligan att åka hem vid elva. Kändes väl inte jätteskoj att bli lämnad med tre killar, mina tre gringos ha ha ha. Blev en tur på den närmaste pubben först. Massor av folk. Blev bjuden på frinkar och självklart så sög jag i mig dem alldelens för snabbt.

En kille som jag känner rätt väl kom och informerade mig om varför ingen vill ha mig men framförallt att han inte vill ha mig. OCH det skiter jag i, är inte ett dugg intresserad. Men det var mina fyra barn som inte passade. Jag och en kompis bror satt och förklarade för den första killen att det faktiskt är personen man blir kär i och inte avstår pga barn. Min bägare rann över tårar. Killens idiotiska snack och den andres försvar gjorde mig ledsen och rörd på samma gång. Sen blev det tyst och jag följde med några andra vänner till nästa ställe.

Min granne var där och raggade på en 42årig bekant till mig. Ja vad ska man säga. Kan bara skratta åt dem båda. För tydligen har hans hjärtesorg gått över och han ville ha nå seriöst med honom. Ja just nu kan jag inte bry mig mindre. Lycka till ha ha ha

Och just där och då dök en kille upp som kände igen mig. Och på nå jävla underligt vis så föll jag lite för hans charm. och då var inte han den enda som försökte ragga på mig. Men vi träffades tre ggr inne på krogen. Den sista gången tog han min hand och stod och flirta typ och sa att han aldrig känt den känslan i kroppen när han sett en tjej. Ja jag vete fan varför han fick följa med till min vän :P Men vi låg tillslut i samma lilla 90cm säng. Han började talla lite här och där. Och vips så försökte han flera ggr ha samlag med mig. Jo visst, jag var naken men av andra orsaker en *in å ut*. Men ops, så råkade han lirka in den några ggr. Nu känner jag mig bara äcklad, ofräch, skändad på nå konstigt vis. Nä han var inte våldsam. Men det känns ändå konstigt. Jag sa till att jag INTE hade nå skydd. Ja jag kommer väl över detta med. Men det känns fan inge bra. Ångesten är inte kul. Och det var inte det enda felet under kvällen och på killen. Han har tidigare misshandlat sina ex. Och har åtal/domar på det. Han bedyrade sin skam över det som skett och berättade även att hans senaste ex aldrig älskade honom bla bla bla. Jag känner mig riktigt äcklad. Varför just jag? Jag vill inte ha nå idiot folk i mitt liv. *Uäck*

Livet går vidare. Men gud så jag saknade barnen i morse. Tårarna bara rann. Efter 30-60 minuters sömn så kanske det inte är så konstigt. Men även efter det som hände. Det fick mig att inse att mitt och barnens liv är så mycket mer värt. Jag vill inte va ute och parta järnet ofta. Jag får bjuda hem mina vänner på grillning och fika oftare på helgerna så slipper jag känna att jag saknar någon då. Jag behöver ingen man för att ha det trevligt. Och absolut ingen karl som inte kan respektere mig och bara ta för sig och bete sig som en idiot. Sex leder inte till kärlek, men kärlek kan leda till sex. Det är fan sant; ligger man så är det kört. Lär man känna varandra först så är det ett säkert kort.

Nä fortsätta ångra lite till då. Sen resa mig upp och gå vidare.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0