Ut tråkad

Bara förnamnet det. I morse så fick jag besök, sen blev det en promenad på en timme och lite kaffe efter det. Självklart så ösregnade det ner när jag och lilleman skulle gå hem sen. Men jag dog ju inte av det heller. Sen så har jag inte gjort så mycket. Hade massor av planer och ork då jag gick hem i regnet. Men sen så försvann all ork. Fick även en massa krypningar i händer och ansikte. Ringde 1177 och hälsocentralen kontaktade sedan mig. Så i morgon blir det HC kl nio. Vet inte vad jag fått för symtom på för skit.

I morgon blir det även kortknäppning på lilltösen till tidningen. Hon blir ju ett år på söndag. Tänk vad tiden går fort. För ett år sedan så väntade jag bara på att allt skulle sättas igång. Jag hade även i dagarna min examination i pedagogiskt ledarskap. Viste ju inte från början om jag skulle hinna göra den. Men det fixade jag. Hade nog redan börjat fått lite förvärkar. Och längtade otroligt efter förlossningen.

Håller på säljer av lite barnkläder på blocket. Men gud så drygt. Jag jar ju noll koll på vilka jag har lovat vad. Men ett paket är ivägskickat idag. Så ca 150kr inkasseades idag. Och i morgon så får jag in 150kr för babygymmet. Hoppas jag blir av med massa kläder.

Nu dax för kvällsmat och annat tråkgöra. Men idag har varit en skitdag och riktigt tråkig. Hoppas morgondagen bjuder på nå roligt. Helst hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0