Söndag

Seg i dag på förmiddagen. Hade ju sina orsaker. Men det var väl värt det, ja iaf om jag ser det så, att jag slapp tillbringa en lördag ensam. Hade iof gärna undvikit alkoholen. Sen mensvärk+ont i övre delen av magen. Ingen bra kombination.

Sen var det lunch och färd till golfbanan med lilleman på träning. Jag kom då på att jag såg framemot att åka dit. När jag såg honom så känndes det härligt. Han är ju helt underbar. Något som jag vekligen kan vila mina ögon på. Jag har inte tänkt på honom sen söndagen för två veckor sedan. Men det finns ju egentligen inget att längta efter när jag bara vet hans namn och civilsånd. Jo han är ju singel. Jag får försöka köra med lite tankeöverföring ;) Kan ju fungera =) Kändes ännu bättre när jag såg att han råka titta åt mitt håll och hålla blicken kvar. Ja ja en helt underbar dröm. Jag skulle kunna våga men jag har gjort det så många och det har inte gått så bra. Har egentligen inget att förlora. Men vill gärna kunna fortsätta åka till golfbanan med mina barn. Så mina ögon får fortsätta arbeta när jag är där. "Bakom mina solglasögon ..." =)

Nu är det kvällsmat och sova om en å en halv timme för lilltösen. Sen får jag drömma mig bort och längta till nästa gång vi ses. Dröjer tyvärr en månad pga uppehåll. Men den som väntar på nå gott =)

Se you  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0