Sommar och sol

Har varit varmt och skönt ett tag. Skolavslutning för barnen och nu kan man äntligen bara vara. Har iof haft lite möten, tandläkarbesök x3 för barnen, barnkliniken med lilltösen och min skola. Men nu blir det skapligt lugnt på den fronten. Har två tandläkarbesök kvar då barnen ska laga hål.

Sen måste jag få skrika ut en sak :SHIT, VA DET KÄNNS SKÖNT ATT MENSEN KOMMIT! Ja, det händer ju inte direkt ofta att jag blir glad över en sån skitsakt. Och även om risken skulle vara minimal att den inte skulle dyka upp, så fanns det ändå en väldigt lite procent att den inte skulle göra det. Så nu kan jag andas ut och jag börjar nog äta min p-piller som jag har liggandes hemma. Även om mina ben inte alls tåk pillren men jag känner att jag vill känna mig fri och umgås som jag vill. Jag är ju för fan ingen gammal nucka heller :P

Sen en till sak jag vill skrika ut:JAG HAR ÄNTLIGEN FIXAT MITT SLUTBETYG! Så nu har jag köpt en flarra asti martini som ska drickas i firande syfte. För ska man vara riktig, så har jag ju egentligen inte tagit min studenten och fått nå slutbetyg. Men nu har jag äntligen det. Ett G i engelska A och ett VG i Historia A. Så jag känner mig stolt över mig själv.

Händer inte så mycket i mitt liv. Känner mig fet bara. Men jag väger inge mer nu än jag gjort de senaste fyra åren. Så jag fattar inte varför. Jag behöver verkligen fitta till mig (Det där lät ju väldigt konstigt) Men jag måste få kroppen att INTE vara så jävla slapp. Mina promenader fungerar ju inte. Känner mig bara tjockare och tjockare efter varje promenad. Men lilltösen börjar dagis i oktober eventuellt i september. Så då blir det gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0