Humöret inte på topp

Oj oj vad mitt humör inte alls är som det borde. Först å främst så är jag trött å seg och känner mig lite smått nere, beror antagligen på vädret. Sen så tänder jag till på alla sylindrar. Mina barn gör mig smått galen. Känner mig tok irriterad och inte alls sugen på att göra ett dugg. Kan ju vara de nya p-pillren som jag fått. Men som sagt att äta hormoner är ju pest eller kolera. Men vill jag leva som en fri kvinna så måste jag ju stoppa i mig dessa skitpiller. Läkaren ringer iaf i veckan och berättar provsvaren på de tre rör prov som jag tog. Jag hoppas allt såg bra ut.

I morgon fyller lilltösen ett år. Har inte köpt så himla mycket. Det är ju inte så att hon behöver så mycket saker. Men från mig och barnen så kommer hon få ett poolset, hink och spade, kläder, liten prydnands båt, ängla vingar. Av mina föräldrar så fick jag 500kr till henne så det blev lite kläder sen så får jag väl köpa nå behövligt till henne sen.

Har bakat en botten till pinockiotårta idag, även geggat ihop fyllning till en smörgåstårta.

Få se om min bror med familj dyker upp i morgon. Dom hade ju planerat ett stockholms resa med övernattning. Så få se om dom skulle hinna. Detta säger ju det att dom glömt bort att lilltösen fyllde år. Jag blir så jävla besviken på denna människan. Men det är ju som det är. Kommer dom en annan dag så blir det inte att jag köper nå mer fika. Utan dom får det som blir över.

Få se i morgon hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0