Boooring

Ännu en dag eller eftermiddag som varit skittråkig. Shit, fattar inte hur jag ska stå ut med detta hela sommaren!?! I morse var det tid för tandläkaren ännu en gång. Blir ju några besök per år om man har fyra barn. I fredags så fick jag det äntligen bekräftat att min äldsta son har en dålig tand som inte bildar hår emajl, där av hålet han har i den permanenta tanden. Som hon har gnällt på mig om att han har dålig munhygien. Jag har samma problem med en av mina tuggtänder också.

Sen blev det en tur på Lindex, hann precis in och handla 20% rea på rea innan klockan slog tio. Så nu fick lilltösen lite mer kläder till dagisstarten. Skulle ha viljat handlat massor, men tiden fanns inte och tänkte lite ekonomiskt. Var även in på H&M och kolla rea. Det blev ett par jens till dotra för 50kr, Hello Kitty jeans till lilltösen för 75kr skit snygg huvjacka till stora grabben för en hundring och en t-shirt till lilleman. Så det blev ju lite till. Men kläder värt 1500 fick jag för knappt en fem hundring.

Sen har jag bara tråkat. Kollat fotograf i stan för syskonfotografering. Jag känner att jag vill ha detta kort riktigt fint på 1 års foto. Och ska även knäppa syskonbilder. Så få se om det finns nå tider nu i juni då stora grabben åker på semester 2:a juli. Vill ju ha det nu då hon blir ett år lilltösen på söndag. Annars kollar jag med någon annan.

Lilleman soer förhoppningsvis hos morfar inatt. Han har lite smått irriterat mig i en veckas tid nu. Och ska han hålla på så här hela lovet så blir det psyket nästa till skolan börjar. Men det blir nog bättre snart hoppas jag. Men skitvädret verkar hålla i sig. Och det känns ju inte heller jätte kul för humöret. Jag vill ha massor av sol och värme!!!

Nu blir det till att lägga lilltösen igen. Ska till BVC på vägning och läkarbesök i morgon kl nio. Inget mer möte inbokat denna vecka om jag minns rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0