Trött!

Idag har varit en seg och trött dag. Blev rätt sent igår och drack ju en drink. Har varit borta en sväng idag sen hem å käka pizza och kebab. Riktigt gott va det! Lite trött jag blir på pizzagubben då! Igår gick jag och barnen förbi pizerian. Då står ägaren och lågger armen om en yngre utländskille och vinkar stort till mig och säger nått som jag inte hör. Idag när pizzan va klar så gick jag in och hämtade maten och då ställer han sig i dörren med den yngre killen och hejar och glor. Skulle inte i min vildaste fantasi kunna tänka mig något med någon av dessa pizzagubbar. Slutar väl med att jag inte köper mat där med *suck*.

Men nu sitter vi bara i soffan jag och de två mellersta barnen och kollar på Svaleskär. Lilltösen sover och stora grabben är hos en kompis och ska snart hem. Känner mig tom igen. Förhoppningsvis är det hormonerna och inte allmänt depp. Fast inget av det är direkt lockande :P

I morgon förmiddag blir det nog städning av bilen, eller om jag rent ut sagt gör det strax ... Sen blir det lunch och golfen igen. Jag får väl kika lite på golfkillen, om han är där vill säga. Skulle så gärna vilja våga säga något mer närmande. Men jag känner att jag inte vill göra bort mig heller. Ska nog försöka fråga om hur jag får reda på m det inte är golf en söndag och då isf ge mitt nummer och de dom ringa så vi slipper åka så pass långt för ingenting.

Ja, ja får se hur det blir. Jag kan inte påverka något iaf. Men ska nog försöka med lite tankeöverföring iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0