Långsamma dagar

Dåligt väder idag, inge regn dock men ett lager moln över hela himmlen. Jag skulle behöva en liten strimma sol. Börjat vika in tvätt iaf. Ska försöka bli klar idag men känner mig så matt på att alla dagar ser lika ut. Inte många knop jag gör. Fastnar allt för ofta vid datorn och kollar runt.

I morgon är det lördag och inga pengar. Banken har dragit dom redan idag fast det skulle göras först på måndag. Ja, ja har inget att slösa iaf. Men behöver ju en slant till lördagsmys i morgon. Ikväll blir det popcorn iaf. Och stora grabben ska ju på golf i morgon och till honom har jag iaf 200kr. Sen på söndag ska ju lilleman på golfträning och det blir inköp av glass. Har blivit så att barnen får en glass efter att träningen är klar.

Annars händer ingenting i helgen. Måste även ta tag och städa tv-rummet. Lilltösens grejer ligger utspritt framför tv:n. Även toaletten ska få sig en omgång då badleksakerna hamnat på golvet.

Roligare hade ju helgen kunnat få varit. Men ny vecka snart igen och får pengar på måndag. Ska eventuellt åka åka och hälsa på pappa och mamma på femdagars och kanske en tripp till Leksand sommarland. Men allt beror på vädret.

Nu ska jag försöka orka ta tag i nått. Hade ju kunnat sett bättre ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0