En aningens trött idag

Mmm det är jag det. Blev ju några cider och mjölkdrinkar igår. Men måste säga att vi hade det väldigt trevligt. Vi var sex stycken tjejer i blandad kompott som gick på trubadur och åt mat. Det var grill buffé men jag tyckte det var tok för dyrt med 169kr för att endast orka äta en potion iaf. Så jag och en till tjej tog wock med kyckling och fläskfilé och den var riktigt god den med. Saknade dock potatisgratäng och gärna sett lite mer kött i lådan (som vi fick äta ur). Trubaduren va bra dock körde an varenda låt i fel tempo. Hade gärna sett ett högre. Men efter fem timmars sömn och hämtat barnen sju i morse, så har jag sedan legat i soffan och sovit av å till. Lilltösen har även hon sovit av å till. Så nu klarar jag mig på alkohol ett tag igen. Fattar inte dom som orkar dricka varje helg?!? Men man tål ju mer ju oftare man dricker.

Tankarna har som oftast vandrat iväg till den mysige, mystiske, mannen som jag inte kan sluta le åt. Men min karma är inte bra. Så fort som jag säger att jag inte så blir det tvärt om. Och nu när jag basonerat ut att jag kikar på nån och tycker att han är någon för mig. Så kommer det vara totalt tvärt om. Iof kommer jag inte få reda på det heller. OM inte han nu är en smula intresserad och tar ett steg närmre. Ja den som lever få se. Jag får lägga på mig min charmigaste sida på söndag ;) Om han nu är där. Det är ju nån Bro Hof golf tävling som klubben är inbjuden till, även min stora grabb ska dit på lördagen. 

Äh jag får ta å släppa det hela. Jag skulle aldrig ha börjat tänkt tanken. Det är så typiskt mig. Men titta får man alltid göra och även prata helt oskylldigt. Han kan ju ha flickvän, men det skulle isf inte vara barnens mamma då de är separerade. Nog om det nu. Det som är meningen med livet är det som sker och för mig är det, det som kallas ödet. Så jag hoppas ödet är på min sida ;)

Nu ska jag försöka börja min dag. Kl är 16.05 så det börjar bli dags. Har varit upp å lagat mat å ätit men sen inge mer. Men lite glada tankar kan ju få mig att orka städa lite =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0