Lite rust då

Äntligen så har pappa satt upp väggen till barnens nya rum! Det gick tokfort, elen är dragen och taket målat 2 ggr. (Med oljefärg, men jag tror inte vi dör eller blir sjuk). Jag har spacklat och börjat slipa väggar. Idag har det inte blivit nå jobb där uppe. Men i morgon ska jag på det igen. OM jag inte orkar mig up medan kyckligen, jag ska fixa, blir klar... Ska iaf bli jätte skönt att få till det!

Nu blir det ju så att stora grabben får den vänstra sidan och lillgrabben får låna den högra som lilltösen ska ha. Så tyvärr så kan jag nog inte inreda hennes rum än på ett tag. OM jag inte tar och fixar Lillemans rum ute i hallen ett tag... För den är ju faktiskt stor och det ¨får plats en säng där. Han leker iaf mest här nere. Hans rum lär inte bli klar innan det blir varmare. Då det fortfarande är rör som måste bytas :P

Händer väl inte så mycket i mitt liv. Jag känner mig lite piggare allmänt. Kan bero på vitaminerna jag stoppar i mig och träningen. Sen kör jag lite LCHF. Få se om mitt arsel och mina lår försvinner. Jag avskyr när människor påpekar att jag är smal. Jag är INTE smal, men jag är inte kraftig eller fet heller. Jag är normalviktig men allt sitter på fel ställen. Visst, sånt syns ju knappast med kläder på. Men jag är verkligen inte smal! Min kropp är ett kaos av fel proportioner. Stort arsel, feta lår, pluffsig mage, fet midja, små tuttar, normala vader, normala underarmar. Och det som jag viktmässigt är "nöjd" med är väl att jag är normal "fet" i ansiktet. Men tyvärr så är de det första stället som jag går ner i vikt på. Så nu vill jag ha prio 1 fastare mage och fastare lår. Kämpa, kämpa, kämpa.

Har iaf fått in 1000kr extra på att ha sålt en city korg Elk. Och i morgon blir det nog 500-600kr till för gamla emmaljunga edgen. Känns alltid skönt med lite extra att göra av med =) Hoppas jag blir av med böckerna snart med. Det är 1500kr ca. I februari blir det att byta bilstol till lilltösen. Blir nog en britax two way (hur det nu stavas)
Jag bara längtar till jag kan byta. Och då säljs babyskyddet för 600kr till en som bokat det. Inget ska sparas!

Nu dax för matlagning och ev lkite slipning... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0