...

Känner mig tom, bottenlös, uttråkad, ledsen, ensam. Ja, just nu kan listan göras lång tyvärr. Det var faktiskt otroligt längesen som jag kände så här. Det kryper på mig när jag minst anar det under dagen. Känns på nå vis som om jag inte vet vem jag är... är det meningen att livet ska se ut så här... Dagarna går och inget händer. På sin höjd åker jag ENSAM till storstan och kollar runt. Jo, jag har faktiskt lärt mig att vara ensam, få krypa upp i soffan med en bra bok och bara mysa. Men en långvarig ensamhet utan att få vara mig själv bland folk, det är jobbigt och väldigt tärande. Skrattade lite för mig själv igår när jag kollade "Solsidan". Förra avsnittet då frieriet blev avbrutet då tjejen började klaga på honom och inte fatta att han tänkt fria. Lite så känner jag mig ibland. Jag bara vräker ur mig, utan att tänka mig för. Men sen igår, iom känslan jag har i kroppen så tänkte jag: Folk tycker säkert att jag är lika dryg som den där grannen(minns inte vad han heter). Inte för att jag anser mig själv vara påträngande. Sen på hemvägen från stan idag så slog det mig "Varför kan inte jag bara vara en blåst brud som flamsar omkring och inte-kan-nått"? Nog för att jag har blivit mindre uppmärksam och mer glömsk och orken tryter så då ber jag om hjälp. Men det räcker ju inte långt. Jag tänkte även på HUR jag på bästa sätt skulle kunna mötaa kärleken. Lilltösen är ju inte det bästa dragplåstret precis=) För vem tror att en tjej med en bebis är singel. Men då lär jag ju hitta på lösningar på vart jag kan finna honom. "Du kommer inte hitta honom på krogen", "I byn finns inga killar, sök dig längre bort", "Sök på e-kontakt" mm mm mm. Men jag har nog varit lite var stans. Men tyvärr vid fel tillfällen kanske. Jag får väl försöka få med mig nån och gå ut på krogen/pubben nå nu i vår. Jag vill bara bort. Jag tror min räddning skulle vara att komma in på PHS och dra här ifrån i 2 år. Men med min otur så blir det inte så. Den som lver får se.

Stora grabbens rum är snart klart iaf. Bara gaderoberna som ska fixas till och tapetseras. Så senast till helgen hoppas jag att allt är klart. Sen har jag det andra rummet kvar. Men jag tänker inte stressa så att jag blir sjuk igen. Jag tar det i lugn takt eftersom jag måste göra allt ensam.

Lite tomma ord från mig. Nu ska jag kolla lite tv och sen sov.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0