boooring

Skit trist jag har nu. Helgen har gått i slowmotion. Kan ju bero på att helgen har varat sen mitten av veckan. Men idag är det äntligen söndag. Och morgondagen kommer att gå fort, för då står barnkliniken och mat på MAX på schemat med alla barn. Det är det enda familjära hela skaran kommer att göra på hela lovet. Har inte haft så stor orka att göra nå. Och pengar har jag inga hellar att göra utsvävningar med. Iof så har vi ju faktsikt varit på badet på lovet. Och morgondagens skräpmat blir det första på hela lovet, om jag minns rätt. Känner mig duktig på den fronten nu för tiden.

Skönt var det att träna i fredags iaf. Men har börjat blöda så jag vet inte om jag tog i för hårt...har ju nyss haft mens ju. Så lite less blir jag allt. Inte konstigt mitt humör inte är det bästa och orken är botten på hemmaplan. Igår övade jag en massa Hopp och inte blev det bättre av det heller.

Ska masa mig upp och fixa pannkaka. Frosta av frysen igår och glömde maten ute i 10 minus. Men inatt har det ju varit 0 gradit så maten blev förstörd. Så min kyl och frys börjar om från skratch det med. Så typiskt när jag är fattig ändå just nu. Men blir ju inte en massa småäta. Efter 9 dagar utan godis, så blev det äntligen lördagsgodis. Lite blev det men gott var det.

Nu ska jag tråka vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0