2011

Saker jag vill genomföra 2011

* Få ut mitt slutbetyg (läsa Historia A och Eng A gramatik prov)
* Träna till PHS
* Söka till PHS VT el HT (?)
* Göra högskoleprovet VT el HT (?)
* Söka några kurser på HIG
* Krama mina barn oftare
* Spendera mindre tid vid datorn
* Få rutiner i livet
* Lära mig att laga mer mat från grunder
* Bara äta godis en dag i veckan
* Byta ut läsk mot vatten
* Äta frukost varje dag
* Äta nyttigare
* Träna i någon form 4 ggr/ vecka men gärna mer (Innefattar även fysiskt krävande vadarsmotion)
* Gå istället för att ta bilen till affären
* Vara mer ekonomisk

Summasummirum så kommer jag bli en gladare mamma med en finare kropp =) Och förhopningsvis ha mer pengar kvar i plånboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0