Våga för att vinna...

Ja ha, en förkyling har intagit min näsa. Och jag verkligen avskyr det! Känns som det bara blir värre:P

Söndagen bestod av köra barn. Gårdagen så var jag ut på promenad och gick till en bekant på kaffe. Eftermiddagen bestod av möte ggr 2. Sen blev det kväller. Så två dagar har nästan gått förlorad bara för en massa måsten med möten och köra barn. Idag så blev det öppnaförskolan fram till kvart i elva sen skolan kl elva till tolv. Lilltösen var hos farmor med sin pappa. Typiskt så hade han precis klivit ur bilen när jag kom. Så jag lära ju se kossan. En sak glädjer mig: Jag ser tusen ggr bättre ut än henne =). Nu lät det säkert som om jag är svartsjuk, men det är jag inte ett dugg. Det bara är avsky för att HON är så blåst så att hon inte fattar vad fan det är som skett. Ja skit samma. Jag bryr mig inte nämnvärt mer. Men det som står fast är att barnen aldrig kommer att ha nå hos henne och pappan å göra.

Efterskolan så åkte jag och hämta Lilltösen. pappan börjar prata om sin duktiga hund som går in på toa och kissar om ingen klivit upp på morgonen och gått ut med henne. Stackars hund, som dessutom borde vara rumsren redan. Han tyckte det var jätte duktigt och smart. Medan jag sa vad jag ansåg om det hela. Jag sa sen: "Vi kommer att skaffa en hund sen när Lilltösen är större och när jag träffat en karl och han vill ha hund" Som svar på det så vände pappan på klacken och gick ut ur rummet =) Det stack nog till i hans hjärta att JAG sa någon om förhållande till honom. Men det skiter jag i. Det får gärna kännas ännu mer. Bara han lämnar mig i fred.

För någon dags en så skickade jag ett mejl till en person. Personen får nog hundra mejl. Men just jag fick ett positivt svar. Hmm vet ju egentligen inte varför jag skrev. men något gjorde ju mig nyfiken. Avståndet är ju inte det bästa. Men jag tänker inte dra nå förutfattat om det hela. Men lite skoj e det allt. En i mängden att bli utvald. Det hör ju inte till vardagen. Men det visar sig...

Nu blir det natti natt. Hoppas bara på att jag känner mig bättre i  morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0