...

Har tänkt och funderat. Pratat och funderat mer. Läst gamla dagböcker och anteckningar. Och då slog det mig. Jag har gjort slut med alla de killar som jag varit tillsammans med, utom en. Min teori är att jag dragit när killen blivit för nära mitt hjärta och jag inte vill bli sårad. Kan det va så? Visst är det så? Jag kan räkna upp Micke, Nicklas, Adrian gosen som alltid skulle ta en god natt kram av mig grät floder då han flytta, Jonas, Goa Stefan som jag ringde och bad om förlåtelse till han blev så ledsen när jag gjorde slut :( Ganska många kärlekar under mina unga år. Många har kramat sig väldigt nära mitt hjärta. Dom hade så starka ord att säga mig, jag var för feg att ta emot dom och gjorde istället slut. Det ligger nå i det, jag ville inte bli sårad!!! Det va och är min största fiende i dejting träsket. Hur ska jag kunna dejta om jag är så otroligt rädd för att bli sårad? Iof är jag nästan lika rädd för att såra. Jag måste göra något åt detta tror jag. Rensa i mitt hjärta, tömma ur alla onödiga känslor som ligger kvar och skräpar. Det konstiga är att jag nästan kan känna känslan jag kände för dessa killa. Och känslan jag hade för att bli sårad.

Rensa och gå vidare blir min nya resa. Till nästa helg ska det va klart. Då ska jag ut å roa mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0