Aktiv

Nja jag är väl inte direkt aktov på bloggen. Men jag har bara inte haft någon skrivlust. Inte heller har tiden funnits här.

Jag har nu lagt en del av mitt gamla liv på hyllan. Och nu känns det som det var för sista gången. Jag vägar någon tro han har makt över mig. Även fast jag inte velat nå mer än bara vänskap denna gång, så har jag fått nog. Nog om det.

Jag har även bestämt för att leva ensam. Jag orkar inte med att längta, vänta, tråna och be efter att träffa den rätta killen. I lördags när vi var ut så itstråla jag inte direkt "Ta mig jag vill hänga med hem och ligga!" En kille jag satt och prata med han fråga vad jag skulle utbilda mig till. Jag tala om att drömmen är polis. Då bliv han tyst och säger: Det såg jag på dig och att jag utstråla det som en polis har. Jag tar det positivt, medan många andra skulle skrika rakt ut =) Den killen ville även ha med mig hem. En annan kille ville följa med mig hem. Men jag sa som det va att jag ska hem och sova inget annat. Hans kompis sa sen när vi gick att: Men du det såg du väl att den tjejen är seriös och vill ha en riktigt karl. Ja jag kan inte annat än bli nöjd och stolt över såna kommentarer. Kanske börjar bli gammal, men jag utstrålar då inget slampigt och billigt iaf =)

Så mitt nya liv har börjat i tanken iaf. Ja jag vet att jag kommer sitta och gråta på julafton då jag sitter ensam när barnen lagt sig. Och Nyår vill jag inte ens tänka på. Jävla skit jul å nyår. *blä*

Ska fortsätta med min hemuppgift. Och i morgon ska jag komma ihåg att söka matte B till våren. Vill egentligen inte plugga till våren. Men matte B behövs till så många utbildningar :P Och skolan i stan ska ändra betygssystem så det finns bara möjlighet att söka i januari (som nog är för sent) och sen med start i februari.

Så tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0