Helgen och kalas

I lördags eftermiddag så satt jag hemma, hade köpt mig en bok då jag va och handla presenter till Lilleman. Så efter alla måsten så tänkte jag ta det lugnt och slå mig ner i soffan. Var ju en aningen trött efter en jättelyckad dag på sommarland. Verkligen en årlig resa dit hoppas jag att det blir. Och pappa är så snäll, han betalade in alla oss och bjöd på mat på hemfärden, hade även betalat fikat och lånat mig 200kr dagen innan. Men på lördagen så skulle jag ta det lugnt. Men när jag skulle ropa in barnen så ville dotra sova med sin kompis hos sin mormor. Sen hade jag fått ett sms om trubbadur. Så då klicka det till i mig och jag tänkte att va fan jag hänger på. Hade inte haft en tanke på det. Men riktigt kul va det. Med efterfest till klockan tre med fyra personer. De två jag åkte ner med åkte hem tolv. Dom hade ju ansvar. Det var längesen jag skrattade så mycket. Och hur stor är risken att man hamnar vid samma bord som tre av de fem man legat med. Gud så pinsamt ha ha ha. Men det var nog bara jag som tänkte på det.

Blev golf igår med Lilleman. Och herre gud vilket leende han har. Jag smälter! Han gick förbi mig och sen vände han sig om och sa hej och log med hela ansiktet. Mmm =) Men tänk om jag viste om det bara va en trevlig gest eller om han flirtar lite. Ja det kanske visar sig till slut.

I går var jag även terrad av en massa sms. Lika så som fler andra dagar. Men det blev en rök sen kollade vi Rocky V och låg sked i soffan. Riktigt mysigt att ha en "man" bredvid sig. Men jag kan inte säga att jag kände mig kåt, kär what ever för det kändes inget sånt. Jag önskade så klart att det var någon annan som låg där bakom. Jag "räv sov" till och med bara för att slippa ta ställning till att säga nej till sex eller inte. Men det fungerade. jag hoppades även på att lilltösen skulle vakan bara för att jag inte ville, kunde iof inte heller. Men viljan att inte vilja va större. Jag behöver bara närhet och beröring. Hans hjärta slog så hårt att jag trodde det skulle komma ut genom kroppen. Det slog mot min rygg, jag kände varje slag så tydligt. Jag fattar inte, talar han och hans hjärta olika språk? är han egentligen kär i mig men att han inte kan/vill pga folket? Vad fan är det med människan? Men det känns skönt att jag har bollen nu. Känner att jag styr och att det är jag som utnyttjar. He he he är inte det elakt att mysa med någon men drömma om en annan. Men iaf så slutade kvällen med en rök på min bro och vi kystes. Han pussade till och med min kund och krama mig hårt. Jag fattar ingenting? Men skit samma lite mysigt har man väl rätta att njuta av. Känner att jag njuter mer av det än att ligga i två minuter utan förspel eller efter-mys. Ha ha jag är en idiot men va fan jag får njuta av närhet. Men jag kanske skrämde iväg honom ;) Men jag måste ju vara otroligt speciell eftersom han återkommer till mig heeela tiden ;) Min bror sa nå roligt idag "Han hade man ju bara som reservkompis när man va liten" Jag kan inte låta bli att tycka synd honom lite grann. För jag har ju känt mig lite som en reserv jag med. Är det det som fört oss samman och även gjort att vi stundvis avskyr varann?

I dag så va det Lillemans dag. Och han är nöjd över presenterna. Han är ju för go. Men tyvärr så va mitt morgon humör inte lika glatt som det brukar. Men att höra tandagnisel direkt på morron det är det värsta jag vet. Men efter att barnens pappa och farmor äntligen dök upp så var han lugn. Han var nog lite orolig över om pappan skulle komma eller inte. Och det va jag med. Kanske därför jag inte kände mig superglad i morse.

Men efter massa paket och besök så känns dagen jättebra. Och han är nöjd med presenterna. En BMX, golfbag, lego, radiostyrdbil, police/agent låda, rallybil, arbetsbyxor, skotare, grävmaskin, film med stora maskiner. Så kan han ens låra bli att vara glad =) Känns riktigt skönt. Han har fått varit ut och cyklat idag och lekt med kompisar. Skönt att ha det fritt och att alla kom olika tider.

På onsdag så är det äntligen dags för en tur till Stockholm för lite strosa på stan och shopping. UTAN BARN!!! Helt otroligt va. Men det ska bli härligt. Pappa ställer upp så otroligt mycket. Jag märkte idag att min bror kändes lite avis på att mina barn sover mycket där. Men jag orkar inte bry mig. Sen tyckte han det var onödigt att sälja att ärvda gamla mynt då HAN inte behövde pengar. Nä hä men JAG då??? Krångligt att dela på mynt då alla har olika värde. Antingen allt eller inget. Få se hur det blir. Han fixa min tv antenn iaf =) Så nu slipper vi "Vi hade iaf tur med vädret" syndromet varenda eviga kväll när man ska lägga sig och vinkkla på den där j*vla antennen. Så ikväll ska jag njuta och bara lägga mig ner och sätta på tv:n

Ett dopp i badkaret nu sen boken och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0