Inte blir det lättare heller

Inge svar på proverna än och inge klokare heller trots samtal till alla möjliga ställen. Men smittar typ vid sex och blödning. Ska ringa smittskydd i storstan i morgon. Annars har jag inte gjort så mycket. Börjat vikt tvätt och försöker städa lite här å var. Har en lilltösa som inte sover nå bra på dagarna så det har bara varit att sitta med henne och mata mm. Så nu ikväll så fick det va nog hon fick flaskan. Kändes motigt kan jag säga men min kropp orkar inte sitta still eller bära hela tiden. Och hon blev någorlunda nöjd iaf. Sen va pappa hit. Han erkände förförsta gången vad han hade för fel på händerna. Och det troliga är att jag har det jag med. Ja om det inte är psoriasisartrit. Men mitt liv känns som det rasade vid 30 istället för blev ljusare. Kan det bli värre än så här på mindre än en vecka!?!

"Hedesundasjukan lokal benämning på den ovanliga och ärftliga muskelsjukdomen Lisa Wellanders sjukdom, så kallad för att hon var den läkare som upptäckte sjukdomen. Den uppträder hos vuxna i 40- till 60-årsåldern med kraftlöshet i händer och underarmar, underben och fötter. Många fall har konstaterats i Hedesunda, Årsunda och Valbo. Bland de läkare som intresserade sig för Hedesundasjukan märks Åke Swahn på Länssjukhuset."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0