Gammalt

den 18 januari 2009

Äntligen!

Äntligen, som fylking hade sagt. så har jag hittat rätt! Det känns så iaf. eller jag vart ju hittad av en helt underbar tjej! En tjej som verkar veta vad som är viktigt i livet. Hon heter Linda o jag älskar dig! Det va länge sen det kändes så här rätt m nån. o dessutom verkar du ha allt det där jag alltid saknat hos en tjej. att du dessutom har tre barn är inga problem. verkar ju va andra som har dom problemen åt oss ist. ligger o saknar dig varje kväll du inte varit här. o när vi träffas så vill jag bara krama o hålla om dig. hoppas att det här är verklighet o ingen dröm. mår så bra nu o ser verkligen ett slut på mitt gamla liv. snart är det en ny vecka o de blir lite längre till jobbet för mig, hi hi....
nu ska jag åka till syrran o fika lite. vi höres senare! Kram o puss mitt hjärta!
11:19 

den 28 januari

Till min älskling!

Ja,ha... snart är den här veckan över..... saknar nån så fruktansvärt mycket nu. önskar du va här o låg brevid mig nu. m din varma kropp o iskalla fötter ;)
men hoppas du kommer på lördag o gosar m mig. längtar så! Trodde inte du kunde betyda så mkt för mig. jag skulle ju leva själv o endast ha mina barn o bry mig om... men så fel jag hade!!! Älskar ju dig du underbara! du får inte tro nåt annat. snälla! jag har varit lite låg o kanske inte engagerat mig o visat dig att jag verkligen vill ha dig. men ska bättra mig nu när allt annat är över. har inte mått så bra jag. men du har förgyllt mitt liv på slutet! o nu vaknar man m ett leende varje morgon, o det första man tänker på är dig! hoppas du inte tänker lämna mig.. eller tröttnar på mig. jag vill iaf dela mitt liv m dig. o det är så kul att du kommer så bra överrens m johanna o syster.
Jag är så otroligt imponerad på dig! hur du har och står ut m allt!. fattar inte hur du orkat! du kan va stolt över att du kan göra det. jag känner ingen annan som skulle klara av det du gjort o gör...
jag som tycker mitt liv varit i kaos den senaste tiden.... men d är inget mot hur du haft det. o så gnäller jag.....
mina känslor för dig växer för varje dag. o alla tankar om framtiden m.
bara så rädd för att skrämma iväg dig. nästan rädd för o säga nåt jag vill göra... De va ju mest d jag fått höra att jag gjort av mitt ex.... o att hon aldrig fick göra nåt.... vill inte missta dig. så rädd för o göra nåt fel.
ska försöka ge allt för o vara m dig. men d är lite ovant o tänka så. allra helst eftersom du vill göra saker tillsammans m mig. tom, nåt så enkelt som o handla...
ovan m o ha nån som intresserar sig för vad jag gör.
Älskar dig! men samtidigt lite rädd.... rädd för o släppa in nån i mitt liv igen. efter de liv man haft på slutet... men det känns bra m dig, så de ska nog gå bra!
hoppas att allt kan bli bra m dig o han m. så du kan komma ifrån barnen ibland. o att han kan fatta va d innebär o vara en pappa. tror du skulle bli lyckligare då.
nu önskar jag att d va lördag natt o du kom o kröp ner brevid mig o myste m mig. saknar dig så!
puss så länge hjärtat!
 
22:04 |

Det är sånt här jag vill uppleva fast för evigt och inte med en person som inte menar det som sägs. Inte konstigt att jag gick tillbaka till något som jag varit olycklig i. För blir man lämnad efter sånna här ord, ja då kan man ta vad fan skit som helst. En positiv sak med det hela är att jag fick en underbar och vacker liten dotter. Och henne kommer jag aldrig ångra. Alla syskon vill pussa på henne hela tiden. Lilleman kan sitta å pussa hur mycket som helst. Jag tror hon fattades oss. Allt som händer har en mening. Men ibland undrar man ju varför just jag blir drabbad!?! Tänk de ord som sas, jag sög åt mig, tänk att få vakna varje morgon till ett vacker sms. Finns det någon där ute åt mig? Idiotiskt att längta efter kärlek när jag nyss fått barn. Men jag vill ha och ge kärlek till en man. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0