30 då

Å inte känns det nå annorlunda heller. Efter ett lugnt firande här med massa prat och roliga minnen så kom lördagen med fullt ös hela dagen. Hade mina bröder sovandes här så jag ena broder och svägerskan tog lite frukost vid elva sen blev jag själv i en timme. Dukade fram, gjorde dotras tårta och mitt i så kom en tant hit. Så mitt lugn blev inte nå länge. Kl ett kom min faster, mamma, pappa och barnen, broder med svägerska och barn så det va fullrulle. En lyckad födelsedag/helg. Och jätte nöjd över presenterna. Roligt att få något som man inte vet i förväg vad. För det är alltid jag som handlar alla julklappar mm annars. Så jag tycker nog jag va värd denna dag =) Lilltösen fick 200kr i presentkort på Lindex av min faster.

* Kamera Nikon d3000 med dubbla objektiv, minneskort, väska som allt får plats i, uv filter dubbla mm
* Presentkort på en personligalmanacka
* Presentkort på Önska 200kr
* Presentkort på massage 350kr
* Diskmedelspump
* Ljuslyckta vit till väggen
* Lila ljuslykta i glas
* 1000kr 

De var kvar här till fyra sen förskte jag vila en sväng för sen fest igen. God mat och trevligtfolk där med. Men allens för hög musik. Det ska inte behöva skrikas till varann på en hemma fest så där. Lanke jag börjar bli gammal ändå. Men ja skit samma har nog aldrig gillat för högt när det är fest så där. Seg söndag och seg måndag. Jag hoppas på en piggare tisdag. Försöka handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0