Många funderingar

Idag har jag aktivera mig hemma, mer än jag gjort sista tiden. Tvättat lite och sökt inspiration på nätet har jag gjort. Ska tvätta nån mer maskin sen ev byta sängkläder. Det är fram taget iaf. Va rätt länge sen som de byttes. Lilleman är hos en kompis, så det blidde lite kaffe där när jag lämnade honom i förmiddags. Och inte fören halv fem så ska jag hämta honom. Nog för att det är livat ändå. Dotra har inget att göra och lilltösen har ont i magen. Men mellan varven så försöker jag göra lite nytta här hemma. Lite av lusten kom tillbaka med solskenet, men orken är inte tillbaka. Men en bra början i rätt riktning iaf. Mitt huvud känns som det är i en glaskula på halva sidan iaf. Men jag ska ju iväg snart, känns lite nervöst. Främst för att jag har lite cellskräck. Ska ringa om det i morgon, stod så iaf.

Dax att aktivera mig igen. Om jag orkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0