Lördag morgon

Ännu en morgon med en massa fläktar surrandes. Motorn till pannan kommer inte fören på måndag, om vi har tur! Inatt har jag iaf sovit skönt MEN självklart så blir man väckt av barnen titt som tätt istället. Sa verkligen bli sönt när jag får sova i min egen säng. Jag förstår inte hur jag tyckte det va skönt att låta barnen somna i soffan och jag somna sen! Dom är ju hopplösa när det gäller att sova på soffan. Massa onödiga tjafs mm. Så aldrig mer soffan förutom i nödlägen som dessa.

I går hade jag möte med soc och kontaktfamilje mamman, som jag dessutom känner. Allt gick bra, var ju inga konstigheter utan hon ville mer kolla vad hon skulle skriva i kontraktet. Så det kommer väl nästa vecka eller nå. Kontaktfamiljen åker till spanien i tre veckor idag. Jävla lyx! Vill också bort. När de kommer tillbaka så sa de börja att ha stora grabben varje torsdag och var frärde helg. Blir nog bra hoppas jag.

Efter det så bar det av till köpcentra och kika kläder till ikväll. Hittade en skinnjacka, tights, örhängen, ringar och en tröja spm jag inte kommer ha:P För fet över arsele! Åkte hem och bråka med den där j*vla asiatiska tjejen från Hälso centralen! Jag fattar inte hur dom kan sätta henne att arbeta med människor! Och dessutom sitta i telefonrådgivningen. För det första så ringer hon 20 minuter för sent, sen fattar hon inte vad jag menar, sen läser hon upp in formation som hon inte får läsa(tror jag), sen är hon otrevlig, efter samtalet så rin ger hon upp igen och trot att hon inte pratat med mig. Då slänger hon på när hon kommer på vem hon ringt. Sen ringer hon ytterligare en gång och säger att jag kan komma och hämta remiss svaret. "Inga onormala fynd" Så jag hoppas det menas att dom inte hittade det dom sökte alltså nån sjukdom. Ska iaf till neurologen 30 november. Tydligen hade han skickat remiss även dit. Därför jag fick tiden igår. Så det e löst.

Efter jag hämtat remiss svaret så blev det badhuste med alla barn och en kompis och en av henns söner. Så vi hade det så jätte trevligt. Simmar som  en jävla kratta fortfarande. Fast jag kan väl inte bli bättre heller om jag aldrig åker och simmar. Lilltösen bada hon med. Lite skeptisk var hon men det gick bra. Förutom alla j*vla utlänningar i poolen! Jag fattar inte varför de är så jävla respektlösa! Stora killar som kan simma är och hoppar och leker i varma poolen. Bråkar och trycker ned varann i vattnet å är helt dum i huvudet. Vi var de enda svenskar i poolen och då är vi ändå i vårt eget land. Jag är inte rasist! Men någon måtta får det vara på invandringen! Sen dyker det i två kvinnor med t-shirts på, pga att de måste skyla kroppen. Men runt alla pooler sitter det utländska karlar från samma lan/kultur och glor på alla andra svenska tjejer som badar. Simsällskapet hade träning. Men fan det är ju helt äckligt och sjukt! Snacka om helt sjuk syn på män och kvinnor i dessa kulturer!

Efter badet så blev det ute mat. Slaskade i oss det i bilen sen åkte jag till en annan kompis och klippte håret och lånade en tröja av henne till ikväll. Så nu känner jag mig nöjd. Även ändrade planer för barnvakt. Min bror ska ha lilltösen sen kommer jag att sova där med. Åker in till tre ska sen bli sminkad och fixad i håret innan jag förhoppningsvis blir hämtad i stan. Ska väl ta mig ur soffan och färga håret och duscha. Så jävla typiskt med, har jag sluppit blöda i över ett år så damp det ner som en bomb i torsdags, nu när jag för en gångsskull ska ut å göra nå skoj. Aldrig kan det va riktigt bra. Men jag hoppas att jag kan slappna av ändå.

Nu färga hår sen städa  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0