Lång dag

Sov som en kratta i natt. Varmt och kallt om vart annat. Sen så vaknade lillTösen hela tiden kändes det som. Eller hon vaknade var tredje timme iaf åt å bajsa. Vete sjutton vad det är med hennes mage. Kanske borde kolla upp mjölkallergi. Vaknade för sista gången klockan sex så då va det ändå morgon. Men inte skönt att kliva upp när det bara är 18 grader i rummet och 16 i hallen. Men det gick bra va minus 7 grader ute så min pappa hämtade stora barnen och körde dem till skolan. Så lilleman va med mig idag. Liiite tjatig då!!! Men vi va till öppna förskolan så va ju lite annat än att bara va hemma.

Ville bara lägga ut bilder på hur jag kan kombinera mina två chassin. Gillar båda färgerna så jag vet inte hur jag ska klara mig utan Elk sen när den city korgen ska bytas mot Pink check sittdelen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0