Lady´s night

Igår var det alltså dax. Lämna de tre stora barnen hos morfar och mormor strax efter tre sen lämna lilltösebn hos min bror i stan. Åkte å fixa till mig sen hem till min bror igen och vänta. Sen bar det av. Gott mouserat vin i bilen in, lite mingel (som det så fint heter) inne på arenan med en fördrink. Mat som smakade bra, men lite knepig kombination av mat, efterrätten va inte den godaste men det va trevligt vid middagen iaf. God cider, men smaklös fast det är ju i min smak som inte gillar alkohol till maten=) Bra show och Martin Stenmark är en kille alldelens i min smak *mums* I pausen mellan maten och showen så var jag och en till tjej ut och rocka rickring på wii, Jag fick tröstpris, med mina ynka 38 varv :P Men min påse innehöll mer än den andra så vi måste fått fel. Men inte gjorde det vaeken mig eller henne nå, då hon aldrig sminakr sig och jag gör det lite oftare än henne=)

Klockan elva bar det av från storstan till stan igen och en sväng på puben. Den första blick jag fick var av en riktig go bit mmm i min smak=) Heja på min halv skumma kusin, knepig kille. Sen bytte vi bord och då hamna jag bredvid honom.  Då satt vi så vi såg ut över trubaduren och bordet framför satt go biten. Så jag kikade i smyg ibland ;) Jag känner igen honom som sjutton, men kan inte komma på vart jag sett honom förut...! Det kanske dyker upp i mitt minne så småning om. Kan höra mig för, han var nämligen ute med en väns granne. Så gåtan kan nog lösas, bara jag tar mig modet att fråga.

Hemma hos min bror halv två, de andra skulle äta Mc Donalds. Somna två, lilltösen vakna sju och broders barn halv åtta. Inte så att de satte sig och kika tv i det tysta. Nä hä då de började tok leka och stoja alla tre. Mina barn som är lugn på morgonen. Kom hem till byn halv fem igen. Så jag är rätt seeeg. Inte ätit mycket idag. Men är inte dålig heller. Men som sagt trött.

Nu blir det tv och sova! Frisören med lilleman i morgon och lite inhandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0