Tredje gången gillt onsdag

Hade ju velat knåpa ihop en glad och positiv blogg idag. Men de andra två blev ju inte lyckade på den fronten. Jag vill sååå himla mycket med hemmet nu. Men jag vet inte om jag vågar/orkar börja för vet ju inte om jag klarar av att fixa klart. Jag vill ju fixa klart för barnens skull.

1) Städa och rensa Lillemans och Dotras rum uppe
2) Städa ur hela gamla datarummet
3) Flytta in Dotra i nya rummet
4) Slipa och tapetsera Lillemans nya rum + lägga golv
5) Flytta upp stora grabben
6) Måla tak uppe
7) Sätta vägg
8) Tapetsera två små rum uppe

Så det finns lite att pyssla med. Har ju även en källare som borde städas ordentligt med. Men ska iaf försöka börja städa ur rummet nere. Så dotra kan flytta ner innan jul.

Har haft en Lilltös som sovit ca 12 timmar två nätter i rad utan att vakna. Och det är ju alltid kul. Även om jag vaknar iaf. Men det får jag väl äta upp inatt känns det som. Hon sover iof i vagnen nu men har vaknat till låtit lite och pruttat :) Pruttande är det jag hört de andra två nätterna. Kanske det jag vaknar av.

Nu ska vi lägga oss. En massa upptåg i morgon.

Jag vill resa bort med barnen och vara borta ett tag. Men pengar och tid finns inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0