Pojkarnas kläder

Om Lindex hade varit lite mer givmild. Så hade jag lagt upp bilderna på bloggen. Men nu fick det bli länkar istället.
http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=10694384


http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=9841425

Tror det blir bra faktiskt. Så nu blir jag svart (hitta tyvärr ingen bild på min klänning) vare sig jag bär klänning eller inte. Pojkarna blir i vitt med svarta byxor och flickorna i rosa med vita strumpbyxor ev en varsin vit bolero. Skor vet jag inte. Känns onödigt att köpaa skor som kommer användas max tre gånger. Men vi får se, hade ju varit pricken över i:et. 

Jag lär ju aldrig få gifta mig någon gång i livet. Så jag vill fina till min underbara familj på denna speciella dag istället. Även om bruden (alltså jag) klär mig i svart dagen till ära, så kommer jag vara uppklädd.

I morgon inköp av sidenband till Tösens dopklänning och kolla på de andra kläderna. Blir en väldigt dyr månad. Men jag har massa mat hemma. Så vi behöver knappast svälta. Bara att äta det som finns hemma. Så det enda som måste köpas är mjölk, bröd, pålägg och såklart lördagsgodis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0