Lite inköp till Lilltösen

Den här urgulliga mobilen blev det. Såg den igår och jag gillade den stark. Och det gör Lilltösen med för hon skrattar högt när man håller den ovanför henne=) Rea 99kr


K9964 Mobil Pingvin


Har ju tänkt knäppa dopkorten själv (iaf prova) Nu när jag har en bra kamera. Så därför blev det en fäll för henne att ligga på. Det var rea så 299kr kostade den.



Lite julklappar till henne blev det med. Aktivitetsratt iof från morfar och mormor då nedsatt till 399kr. Fifi sjunger en godnattvisa nedsatt pris även på den 199kr inte lika som bilden, fattas en kanin som hon håller i. Två urgulliga fisher price bilar i rosa 129kr.





Bytte skor åt stora grabben med. Han är ju hopplös! Få se om han gillar dessa. Dom va iaf 400kr billigare. Sen tror jag inte det blev nå mer. Kollade en åkpåse som va nedsatt pris på. Men dom skulle trologtvis få in fler om det skulle ta slut.

Dagen är inte slut än. Men nu blir det kolla vad jag ska göra för mat *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0