Har jag rätt att vara irriterad eller...

Lång dag har det varit idag. Antagligen för att lilleman kom och väckte oss andra halv sju i morse. Tok stolle han är! Jag som kommit in i nån sån jädrans konstig trötthet. Igårkväll så segla mina ögon ihop vid nio. Kunde inte hålla dem uppe. Men ringde iaf hem stora grabben innan jag föll i djup dvala. Och gick upp och la oss tio. Jag gick som i en dvala med. Funderade i morse på om Lilltösen lyckats sova hela natten eller om jag varit upp. Men hitta vällingflaskan så jag hade varit upp. Inte mycket minne av det=) Lika dant nu ikväll så va jag aptrött. Och en dotra som ret gallfebern på mig. Jag vet ju att hon gör det för att få MIN uppmärksamhet. Men hon väljer ju "fel" tillfällen. Vi löste iaf lite korsord innan mina ögon ännu en gång slöt sig i total trötthet.

Jag vet inte vad tröttheten beror på. Det känns som jag tagit värsta sömnpillret. Men det har jag absolut inte gjort. Inte gjort så mycket heller. Jag och dotra va till köpcentra och köpte present och jag hittade en varm och skön parkas jacka. Svart så klart och väldigt mysig. Sen hem å inte gjort direkt mycket förutom skjutsat dotra på kalas.

Barnens pappa ringde och fråga om dom kommer in t farmor i morgon. Jag tala om att jag inte frågat dem än. Och att barnen själv får bestämma om de vill åka in. Han lät för den delen påverkad Han hade skaffat nån jädrans katt till farmor och hon gillade den inte. Hmm som om jag bryr mig och behöver den informationen! Han frpga inte ens om barnen ville prata.

Iaf så gick vi upp och la oss tio. Stora grabben berättar att deras pappa skaffat en hund. Då har han alltså ringt upp stora grabben och även mms:at n bild på hunden. Ja ha och vad har dom med den informationen att göra!?! Han skaffar hellre en hund än att försöka få ihop en normal relation med sina egna barn! Hur sjukt är inte det!?! Är jag helt dum i huvudet som anser detta? Barnen har ännu en gång blivit indragen i pappans falska liv. Han har svikit barnen så jävla många gånger. Och nu försöker han köpa deras kärlek genom att skaffa hund. Jag blir så jävla less!!! Jag önskar jag kunde berätta för barnen fullt ut vilken jävla idiot deras pappa varit. Ja lite sa jag nu ikväll till stora grabben. Men får jag som förälder "smutskasta" den andra föräldern? Han har ju faktiskt gjort oss illa. Så det är ju inte lögn. Ska jag skydda barnen från sanningen och berätta att deras pappa är en bra pappa eller får jag berätta sanningen. Iof blir det MIN sanning men de som känner mig och varit med mycket vet ju att MIN sanning stämmer.

Fan vad jag känner mig förvirrad nu. Jag orkar inte med att känna så här. Klart jag är rädd att förlora barnen. Jag har ensamvårdnad så det är ju jag som måste och ska se till att barnen har det tryggt. Men jag vill heller inte att de ska fara illa psykist av att leva i en falsk tro om att deras pappa är bra. Vad fan ska jag göra???

Nä ja skriver inte i sömnen utan jag blev så irriterad, arg, ledsen och besviken så jag kunde inte somna om! Lite yrt blev det. Men kan klargöra mer sen. Nu försöka sova iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0