Ett litet leende, men så ytligt

Dagarna rular på. Barnen har börjat skola/dagis igen. Jag har varit på öppnaförskolan. Så nu är det som det brukar. En veckas höstlov tar verkligen kol på mig när det bara finns jag som förälder. Men det kan jag ta. Jullovet blir nog bättre. För då är det fler vänner hemma till barnen, fast iof åker många bort då.

Har ju som sagt lagt upp en profil på en dejting-sida. Nä det är inte "jag" egentligen. Men jag måste ju prova. Har varit där förut. Varit på nån dejt och så. Men det är så svårt när man blir "kär i kärleken" som det så fint heter. Jag vill ju *poff* träffa HONOM bara så där. Men jag måste inse att det krävs många grodor innan jag hittar min prins. Men det är ju faktiskt många som finner sin livskamrat bara så där pang tjong. Så det visar sig. Som en tjej sa så är det trevligt att få kommentarer att man är söt mm och det gör ju en glad. Men det blir ju så ytligt. Fast självklart kollar jag på utseendet själv. Men har även chattat med några utan bild. För de är mer öppen än de med bild. Oftast är det fegheten i mig som gör att jag missar de bästa. Men jag får lov att börja prova kyssa mina grodor. Men har så svårt att dela med mig av mig själv till något som inte leder någon vart. Men jag måste börja någonstans.

Hittade min bror på en sida. Han hade ju inte direkt en hemlig identitet på sitt namn. Utan kort å gott hela sitt namn. och tur är väl det. Ha ha ha. Tänk å sitta och chatta med sin bror :P Sen hittade jag barnens pappa med. Kunde urskilja på namn, ålder, barn, musiksmak, stjärntecken. Att det var just han. Men gud så mycket lögn! Dricker vid enstaka tillfällen och röker vid enstaka tillfällen. Den största lögnen i år! Ha ha ha. Men han fångade ju tydligen en ful fisk med den metoden. Jag förstår väl att det är många som ljuger om vad de sysslar med. Men själv är jag inte sån. Så jag ska akta mig för de fula fiskarna och de jag känner allt för väl:P

Men att läsa att man är tex söt innan man går och lägger sig får mig glad. Även om den grodan inte är min prins, så får han gärna tycka det. Att vakna med samma leende för en gullig kommentar det är så skönt. Men när jag nu söker min prins så ska jag inte tro gott om alla. Men heller inte avisa pga vissa orsaker. Aktsam kallas det nog. Så nu ska jag fortsätta dagen med samma leende och väcka lilltösen sen hämta hem mina barn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0