Ångest och sömnlös

Fick ju bilen tillbaka och det var fortfarande problem med den. Ja jag vet MAN KAN ALDRIG GÖRA EN BRA BILAFFÄR. Men man kan ju tycka att firmorna kan ju vara lite ärlig iaf. Handbromsen har dom inte fixat, den började glappa på en gång, nu små-rycker bilen, under bilen är det något som klånkar till så det låter som om nått skulle gå av. Och dessutom så gjorde dom aldrig ren bilen på framsäten och i bagageluckans insidor! Blir man inte lite less heller. Ja jag kan tvätta den själv men jag lämna ju inte in den för att få den tillbaka i samma skick! Som sagt det finns inga bra bilaffärer:P Men 54000kr är inget man slänger bort bara så där ändå. Jag kommer at plåga denna firma ända till jag får det fixat! Ha ha ha ha Ja dom trodde nog dom kunde skratta mig bakom ryggen och lura mig. Men då har det stött på fel person. JAG MÄRKER! Och nu är INGET fixat. Ska skriva en avcheckningslista till dom till nästa torsdag.

Ja så det tog lite tid att somna och jag vaknade klockan sex i morse och kunde inte somna om. Så nu känner jag mig lite groggy. + att Lilltösen vakna i natt, men det berodde ju på att hon va gasig och hade lite ont för hon hade fått sempers ersättning men utan Lemolac. Men en gång på en natt gör ju inget att hon vaknar. Men jag tänkte ju bara på VAD jag skulle säga om bilen. Jag vet ju att "Kunden har alltid rätt" Men att lyfta telefon och ringa det tog emot kan jag lova. Så jag känner mig illamående fortfarande. Blir lite sur på mig själv att jag inte kan låta arg utan bara Ja, tack och amen, när det gäller så dyra grejer. Men nu är det ringt och den ska in på torsdag nästa vecka. Som om jag inte hade nog med saker denna månad att göra!

19/11 Vaccineringx2 på tre barn
19/11 Handla mat
24/11 Träffa prästen
24/11 Köra en kompis till sjukhuset
25/11 Köra stora grabben till nya skolan
25/11 Lämna in bilen
25/11 Köpa det sista inför dopet
27/11 Dop klockan två
30/11 Neurologen
3/12 Cellprov

Så mitt lugna november blev ju inte som jag tänkt. Har säkert missat en massa också.

Och toppen på isberget är att barnens pappa är en idiot som får mig att bli galen.

Nu ringa till barnkliniken om allergimedicin till barnen. Sen invänta att jag ska hämta barnen kl tio för att åka och vaccinera. Köra hem barnen sen elelr låta dem följa med och handla? Ja, det är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0