Tyst och ha bra sug, är viktigt=)

Ja det är ju som sagt viktigast vid val av dammsugare. Jag fick hem min rekvisition på en dammsugare och sängen idag wohoo! Så kul! Det bidde en sväng på stan till Elkedjan först men de hade inte den jag ville ha. Åkte då till Hemma och där fanns den. Så det bidde en Electrolux ultra silenc med allergifilter. Fick lägga till 295kr, men det är ju en fjärt i rymden på en dammsugare, fick även en förpackning dammsugarpåsar till. Sen blir det äntligen inköp av en ny säng med fräch madrass till stora grabben, men det orkar jag inte kolla om idag. Klurar på en våningssäng eller så blir det en loftsäng, ja det visar sig. Tre nya madrasser blir det nog iaf.

Haft en lektion idag bara, fast det var väl ingen lektion som vi lära gå på. Tog en timme, sen satt vi bara och snacka massa goja. Och min lärare bekymmrade sig över när jag ska göra min examination. Jag måste ju göra den innan lillan anländer. Så den 26:e maj är jag inbokad på den.

Stora grabben ska åka till storstan i helgen och sova borta from fredag. Han skulle även bli bjuden på cirkus av kompisens mormor. Så i morgon blir det cirkus för mig och de två minsta. Annars blir det orättvist. Jag brukar inte jämna ut saker så här, utan de brukar få när det är deras tur. Men jag har lovat i fler år att vi ska på cirkus, men vi har alltid missat det iaf. Så då passade det utmärkt nu. I morgon ska han på golf stora grabben. Jag hoppas han sänker sitt handikapp i år så han får träna med den andra gruppen nästa år med mer personlig träning. Han är jätte duktig.

Såg att det var 40 dagar kvar för mig idag. Men det borde ju jag ha haft koll på då frun ligger 40 dagar före mig. Men det hade helt gått för bi min hjärna. Men ja det är inte jätte långt kvar. Nu är jag inne i en inre vila. Händer inte jätte mycket hemma förutom det som jag måste göra. Skulle behöva städa barnens rum och tapetsera stora grabbens. Men jag har inte funnit den orken än. Den kommer snart hoppas jag.

Dax att fixa nått att äta. Sen blir det vila för hela slanten. Jag räknar starkt med att jag är fyrbarnsmamma om 30 dagar. (Så nu när det är sagt så kommer jag gå över en massa tid)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0