Snurrigt i mitt liv

Som jag skrev i morse så är jag i v 37+0 idag. Bara 27 dagar kvar kanske bara 22 om jag räknar på SM datumet eller så blir det längre, men då blir jag smått less! Alla påpekar vad stor jag blivit, medan jag knappt själv tänker på det. Att det rör sig som bara den i magen, men sen ser jag inte magen. Såg en filmsekvens från i fredags, jag trodde det va mamma först, för det var från långt håll i digitalkameran. Sen när jag kika närmare då var det jag!!! Fy fan vilken hemsk tanke, gör fet är jag ju och hållning lika som min mormor och som min mamma. Så när bebisen är ute då ska jag motionera!!! Jag vägrar sluta mitt liv som dom. Dagen har känts seg. Kollade och provkörde bilen. Annorlunda mot för vad jag är van vid. Den är ju en 04 med så lite nyare. Ja vi får se hur det blir. Har hittat en Zafira för 129000 med men det är så mycket pengar, fast säkrare då den är från firma. Men på torsdag kommer bank tanten tillbaka så jag ska höra med henne. Annars får pappa stå i borgen så vi kan frakta runt ändan hela familjen i kyla i sommar. Vägrar åka utan ACC och korsdrag med bebis e inte bra. Hmm 27 dagar...det tickar framåt. Idag kände jag ilningar där ner åt det öppningsområdet, hmm svårt att förklara. Men undermagen fast i mig=) Va en positiv känsla jag fick av det. Fast jag vill gärna att det ska bli juni först innan det kommer bäbis. Men som jag far å flänger så är det inte konstigt om jag börjar öppna mig redan. Ja det visar sig. Är snart klar med skolan iaf. Och har inte så mycket kvar. En examination, en film diskussion, ett matte prov, enskriva judendomen och nått i engelskan om jag ens får G där. Men det känns så skönt att ha klarat av så mycket på två terminer. Så jag ska verkligen njuta av bebisen, mina övriga go hjärtan och tiden med min lilla familj som jag kommer få under ett år fram till högskolan. Jag ska stressa ner och inte slösa pengar. Jag ska börja spara istället. Man blir inte lycklig av pengar och prylar, en kort stund sen är det som vilken sak som helst. Så bilköpet blir min grej nu, skit dyr men jag kommer ha råd, sen även kunna spara. Skit samma, jag ska iaf stressa ner när allt är klart och bara njuta av livet. Inget ska få trycka ner mig. Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland e man lik dom fast man inte vill... men det e som det e

;)

2010-05-26 @ 00:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0