Seeeg dag!

Jag satt ju uppe och fixa med trådlösa internett i natt så det blev inte så mycket till sömn. Skulle ha varit till skolan men det orkade jag inte. Så jag har varit som i dvala idag. Inte orkat mycket alls. Sovit/vilat i två omgångar, gått till datorn och kikat typ på ingenting. Jag känner mig helt färdig. Har inte varit så här trött på väldigt länge, ja förutom förra veckan pga bilen, fast dagen idag slår det. Finner ingen lust att göra nått heller. Har inte orkat laga mat än heller. Hoppas jag tar mig i säng tidgit idag. Måste va utvilad resten av veckan för att orka med två engelska prov, ett matteprov sen examinationen i pedagogiskt ledarskap. Just nu känns det som jag skiter i om jag får G eller MVG i P-L men jag är fan värd MVG i den kursen. Jag har verkligen satsat allt där. Kl två var jag på möte med dotras nya lärare, hennes två gamla, rektorn och den nya special pedagogen. Och det låter positivt. Så jag hoppas att hon kommer börja prata med den nya läraren. Vi har ordnat till en liten åtgärdsplan och pratat ihop oss om hur vi ska eller rättare sagt dom ska förhålla sig och inte särbehandla dotra. Känns så klart tuft att fixa ihop nått bakom hennes rygg. Men i slutändan är det ju för hennes skull. Åter tillbaka till tröttheten. Ghaa jag orkar inte! Men det är tur jag fått bara vara idag. Vet hur tufft det blir sen med en bebis när det är trötta dagar. Sen känns det som hon skruvar sig ner i mitt bäcken. Det gör egentligen inte ont. Men det känns och jag är mer kissnödig. Både nätter och dagar springer jag på toa hela tiden. Har kännt mig konstig i kroppen idag med. Men antar det är sömnbristen. Ska försöka fixa lite god mat nu, kankse grilla på en köttbit. Sen är det äntligen kväller!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0