Måndag idag

Jätte trött i morse var vi allihop, till å med lillskruttan i magen. Jag somnade av att hon hade hicka som bara den och vaknade i morse av att fötterna inte peta ut där de bruka. Utan den lilla rackaren hade tryckt upp rumpan i mellangärdet och ryggen och rumpan låg jäms med min mage. Alltså hon låg med ryggen utåt. Men under dagen så har hon rätat ut sig och ligger nu med fötterna där hon brukar=) Så nu är jag nöjd igen. Blir ju knas när jag inte känner nå fötter på min högra sida.

Som sagt var vi alla jätte trött i morse. Hade ju besök igår. De kom jätte sent och åkte inte fören halv elva. Jag som hade varit ute hela dagen igår var trött innan de ens kom. Men trevligt med sällskap iaf. Gjorde klart argumentationen och skicka in den. Fixa power pointen till info presentationen som jag hade idag. jag hoppas jag får ett MVG i information och layout nu då. Han tyckte iaf att jag borde köra denna information för alla nya dat elever, så det var väl ett bra betyg tycker jag. Det betyder nästan mer än vad jag sedan får i betyg. Men ett MVG kan ju va kul att stoltsera med=) Hade även matte statestik uppgifr/prov i grupp. Vi har ju en sån störtskön lärare, han gjorde alla uppgifter på tavlan tillsammans med oss och sedan lämnade vi in provet, så ett G i det får jag. I morgon ska jag ha gemetri prov sen har jag bara dryga ekvationer med x och y kvar. Jag har sedan fått mitt efterlängtade G i matte A=)

Efter det hade jag tänkt ta en fika med frun, men inge svar. jag hoppas ju så klart att det är bebis på G. Kom ju på efter jag ringt att så kunde det ju va. Tänker ju inte på det att det snart e dax. Men kanske bara tog en välförtjänt vila och trötta på alla frågor om det e dax snart. Jag förutsätter att vi får reda på när den kommit. Så varför tjata. Blev en sväng ut å leta present till brorsdottern, men ingen av de affärer jag va in på hade det jag leta efter. Sen hade jag så djävulskt ont i höften och smalbenet så jag orka inte leta nå mer. Köpte säck med kattmat och avmaskninsmedel. Så jag hoppas lill-spinken blir fet igen. Han ser sjuk ut stackarn. Zoo killen trodde det berodde på näringsfattig mat som katterna fått under två veckor. Så jag hoppas dettta gör underverk.

Hamnade såklart här när jag kom hem då. Ska elda lite, fixa nå mat, för ikväll ska jag på mitt första ljus party. Ska inte handla nå för det e svin dyrt, fast som sagt, jag borde inte skriva det. Vila höften en sväng med, innan det blir ännu mer sittande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0