Kommer att bli en sömnlös natt!

Ja ha då har jag hittat min drömbil! Men fan har inte pengarna! Det suraste är ett den finns i stan, alltså max 1,6mil ifrån mig står den svarta pärlan med acc, tonade rutor, 7 sittplatser en 04. JAG VILL HA DEN BILEN! Jag skulle kunna göra vad som helst för att få den bilen! Ska kolla med banken i morgon igen, då med min bank tant som fixat mina lån förut. Jag ligger på 6000kr plus när allt är betallt. Så jag ber till Gud i natt att hon kan hjälpa mig, ja Gud får också hjälpa mig så klart. Annars är det bara att ta tjuren vid hornen och fråga pappa eller min bror om borgen. Jag vill, jag vill så det värker! Fan så jävla typiskt att jag ska va arbetslös och fattig student nu, ja banken anser ju så klart att jag är fattig och mammaledig snart. Men vem har då 6000kr kvar när räkningar, lån, mat, kläder och inräknat en bil med lån och dess omkostnader plus sparande till bil vård och annat sparande??? Ja nu har jag tightat min budgett väldigt väl. Men min exel kalkyl skulle inte banken sagt nej till om det gällde en löneinkomst. Så snälla va med mig nu och håll tummarna i natt! 45 minuter kvar till klockan slår tolv och jag kan betala mina räkningar. Inte alla som sitter vaken för att se hur pengarna försvinner. Men ibland är det enklare att inte ha pengar. Och just idag är en sån dag. För alla mina krediter ska bort i natt. Utom Lo lånet då såklart. Det roliga är att jag nästan alltid varit Swedbank trogen kund i 30 år. Jag har i dagsläget allt mitt sparande där och mitt enda lån och självklar övriga konton. Så nu gäller det att ta långa djupa andetag i natt och försöka sova. Måste ju ringa banken så fort det öppnar, tyvärr har jag ett prov just då. Sen hålla tummarna på att pärlan finns kvar! Fan inte konstigt man önskar Gud finns ibland! I natt hoppas jag det eller iaf att mitt öde är med mig 24 timmar framåt. Nä dax att börja göra kväller. Bara invänta pengarna sen är det till att försöka sova. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0