Fixat en massa

Blev crusing igår så kom hem kl ett. Var ju en helt oväntad tripp men trevligt som alltid. Med roligt folk och många skratt. Kom inte ut på stan föräns strax före tolv, gick där en vända sen åkte vi hem. Barnen sov hos morfar och mormor. Klev upp halv elva. Kikade runt på nätet som vanligt. Barnens pappa ringde, ja vad ska man säga. Han måste ta tag i det själv och hålla i trådarna. Inte lätt för en psykiskt sjuk åerson, men han kanske borde läggas in ett tag. Sen blev det dusch och mat hos mina fräldrar. Skönt att slippa laga mat själv och morsdag va det ja, inget uppvaktande då men inget jag bryr mig om. In med barnen och kikade bebis=) Dom blev ju så klart super glad när jag sa att vi skulle åka. Och väl där så är dotra helt oblyg och går raka vägen in och sätter sig i soffan. Hon och lilleman höll den lille killen. Och hela dom njöt av stunden och tyckte det var jätte mysigt och kul. Stora grabben ville inte hålla. Men han va nog bra sugen=) Lite tjafs med barnen innan vi åkte. Såg sen att vi varit där länge. Hem och plantera blomlådorna sen fixa hambugare. Måste införskaffa lite mer krukor och blommor, ser så tomt ut. Har inte nå blommor i landen heller. Efter ett bad och som vanligt lite småtjafs med barnen så sov de äntligen. Då tog jag äntligen tag i mitt trådlösa internett och börja pula med det. Och se på fan så fungerar det!!! Efter tre år så har jag äntligen fått igång mitt trådlösa internet=)Måste ha haft hjärnan på viloläge när jag försökt förut. Och jag avskyr ju verkligen att läsa instruktioner, men det lönar sig ibland=) Har räknat ut mitt slutbetyg med. Så får jag G i matte och engelska så räcker mina poäng. Måste även ha betyg i de ämnena då de ingår i högskolekompetensen. Så nu gäller det att fixa detta! Ligger på 2545 poäng, och behöver 2350p så få se vilka ämnen jag räknar bort sen. Nu natti natt. I morgon Matte och möte med dotras nya lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0