Avskrivning

Tycker min blogg har varit fri från karlar på ett bra tag nu. Men nu jävlar har nån skitit i det bå skåpet! Min käre granne anklagar mig för hans kärleksaffärer typ. Dotra har berättat för hans dotter att han har haft besök av en tjej då dottern inte varit hemma. Mina barn slutar ju tidigare så hon har ju sett att den bilen stått mitt emot här och hon vet mycket väl vem som äger bilen. Till saken hör är att det tydligen är trassel på tråden mellan han och henne. Så han har åkt iväg på kvällen när hans dotter sovit! Jag fattar inte hur han vågar åka iväg och vara borta en timme?!? Iaf så var dotra vaken och såg att han dotters fönster var fördraget. Och att han åkte iväg och var borta. För dotra har ju som sagt svårt att lägga sig och sova om inte jag gör det. Så hon frågade självklart granntjejen om hon sovit hemma den natten och det hade hon. Då talar min dotter om för henne att hennes pappa åkte bort när hon sov. Jag varken bekräftade eller dementerade, för det är inte min uppgift utan pappans att svara på det. Detta hände för ca 1-2 veckor sedan. Idag när jag är ute och dammsuger ur bilen så säger pappan åt mig att jag ska hålla tyst till hans dotter om vilka som är här och om han är hemma mm. Jag sa det åt honom att jag har ingen anledning till att berätta det för hans dotter och att min dotter ser och sedan berättar det för hans dotter, det kan jag inte hindra. Jag tänker inte be mina barn ljuga för hans skull. Tänk på att barn kan bli ledsen sa han även. Men det borde han ju själv tänka på när det är han som blandar in dottern och låter tjejer flytta in illakvickt mm mm. Men allt detta var mitt fel! Jag blir så jävla förbannad. Han tyckte jag skulle tänka på henne att hon kan bli ledsen. Jag sa det åt honom att jag tänker väldigt mycket på hans dotter och skulle aldrig utsätta henne för en massa konstiga frågor. Jag svara om hon frågar, men jag skulle aldrig göra henne ledsen med flit! Jag blev så förbannad så hälften av det som snurra i huvudet som jag ville få ur mig det stanna innuti mig. Men det är väl enkelt att skylla på mig istället för att han ser sina egna fel! Jag får ta det så. För jag tar inte sån skit som han försökte lassa på mig! Det samvetet kan han bära runt på själv. Och pricken över i:t var ju att han lät dotras fönster var uppdraget inatt och jag och dotra såg att han åkte bort i går kväll när hans dotter låg själv och sov hemma! Vad händer om hon vaknar? Är det mitt fel, mitt ansvar? Nä men fan det är hans plikt att inte lämna dottern själv. Han har ett ansvar! Men han skyller väl på mig om nått skulle hända henne. *SUCK*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är aldrig ens eget fel vet du, man skyller alltid på någon annan ;-)

2010-05-28 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0