5,5 timmes sömn i natt

Det blev iaf 5,5 timmes sömn i natt. Och jag känner mig inte direkt utvilad. Jag vaknade iof av mig själv, in i duschen, fixa frukost och sen det jobbiga...Ringa till pappa. Hmm ja det gick väl bra. Som vanligt ska han låta full av skeptism och ifråga sätta. Fast vem skulle inte göra det när det gäller lån/borgen på nästan 100000kr?!? När jag andats ut och känner att nu tar jag tag i banken efter provet. Då ringer han upp och säger att en bilaffär i stan har 1,95% ränta. Så ja det tyder ju på att han förstår mitt behov av en annan bil! Men det han inte förstår att vi i den yngre generationen vet vad vi vill ha. Och jag har ju hittat min drömbil, ja om nu en familjebuss kan bli en drömbil;) Men iof en Toyota skulle ju inte sitta fel heller, för det finns en eller två kombimodeller med 7 sittplatser. Så nu är det bara att hoppas att någonting av det löser sig. För en ränta på 1,95 är ju inte illa pinkat. Fast som sagt jag tror det är på vissa av deras bilar/modeller och då finns det inte mycket att välja på. Såg knapert ut på deras hemsida iaf. Nä nu ska jag fixa packning till barnen sen iväg till skolan. Skulle ha behöva läst på till engelskaprovet med, men känner mig inte motivired. V 37 idag föresten och 27 dagar kvar. Nu går det undan och snart kanske allt är komplett innan jag kan andas ut innan bebisen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0