25 dagar

Ja det står på FL att det bara är 25 dagar kvar. Så jag hoppas att jag inte går längre än så. Men inte före den 10:e juni vill jag ha heller. För då hinner jag inte klart med alla måsten! 17 juni måste jag på möte med soc angående kontaktfamilj till äldsta grabben. De som ska ha honom brukar han vara hos ofta. Det svåra e att dom tror att det hinner bli klart inna den stundande semester resan. Men iom att handläggarna och utredarna har semester så kommer det att ta tid innan allt är klart. Men det fixar sig kanske till hösten. Och att det då blir bestämda helger som han ska bo där. Det är nog bra för honom om han får en paus från oss här hemma=) Men det visar sig om det går igenom. Nu blir det ett bad sen bara slappa ev skriva på judendomen. MVG i religion och VG i Svenska C=) Ev MVG i Info och layout och VG i Datakunskap. Det skulle mina gymnasielärare se. G i matte ska jag nog klara och ev ett G i engelska A. Håller tummarna för mig själv nu att jag fixar detta inna bebisen föds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0