Woho!!!

Det sägs att jag fick ett G i matte! Jag hoppas verkligen att jag är klar med den kursen nu. Trodde verkligen inte att jag skulle klara provet igår. Men mötte favvo matteläraren precis innan pedagogisktledarskap och då klappade han mig på axeln och sa att jag fixade det och fick ett G=) Jag e så nöjd, fast jag vet att jag kunnat gjort bättre ifrån mig men det får bli en annan gång i livet. Kanske blir matte B nån gång. Har bara två etik uppgifter kvar nu sen är jag redo att föda barn=) Skulle va skönt att va klar med engelskan innan med. Fast jag känner mig inte stressad över den. Barnen har fått sommarlov dom med. Så nu slipper jag kliva upp på så tidigt eller iaf slippa ställa klockan. Kan inte bli bättre än så här. Den 18/6 kan jag säga att jag är helt redo att bebisen kikar ut. För då är jag klar med skolan och alla möten som infaller 15:e 16:e 17:e juni. ibland har allt semesterstängt och det inte finns nå tider fören i augusti-september men i år när jag inte alls har tid eller lust då finns massa tider i juni. Nu blir det till att inte göra så mycket mer idag. Kolla på etik uppgiften och ev göra nån av uppgifterna i engelskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0