V 38 (V37+0)

15 dagar enligt sm 20 dagar enligt rul kan även vara 30 dagar kvar. Så den som lever får se. Jag hoppas så klart det är 15 dagar kvar. Har haft den 16:e på känn och det datumet känns bra. Jag vill bara inte gå över den 21:a!!! Men måste erkänna att nu börjar det kännas lite smått skrämmande! enkelt att tänka att nån gån kommer en bebis, men nu är det bara dagar kvar egentligen! Och tankarna snurrar runt i skallen på mig. Har ju sammandragningar typ hela nätter. Inga onda som tur är, men magen är stenhård och jag är livrädd att bebisen ska kvävas där inne! Så det är skönt på det viset när det väl blir morgon och hon lägger sig till rätta där inne med fötterna åt höger och huvudet ner. Jag har ju haft kännbara sammandragningar med. Bla efter avslappningen den natten och när jag satte mig i pappas masagestol i max 5 minuter. Så jag vet ju vad jag ska försöka med när jag känner mig redo, om jag kommer känna mig riktigt redo... Lilleman och jag va till sjukhuset och prata om hans kisseri på nätterna. Så jätte gullig sköterska, behövde inte känna mig dum som tog tag i detta vid 4 års åldern. Vi skulle få hem engångs drag till sängen och tre tvättbara och även tre säng skydd. Och inte en krona kostar det. Skulle jag känna att det behöver sättas in medicin så skulle jag höra av mig. Och har han inte blivit kissfri till nästa vår så kunde vi komma och prova kiss larm då. Känns skönt att hon va så naturlig. Man e van vid så mycket ragater inom vården annars. Fick även nya recept av våran gulliga deitist så nu känns det lungt med det innan bebisen kommer. Antagligen IG i engelska, känner att jag inte orkar anstränga mig med det nu. Ska lägga etiken på 100p nu och ta 20p av engelskan och spara så behöver jag inte känna mig stressad. Då har jag ändå 20p kvar att läsa engelskan när jag vill. Så det blir isf 80p engelska denna termin. Om jag klarar etiken förstås. Examination i morgon på pedagogiskt. Jag hoppas på ett VG i den kursen, är värd MVG men orkar nog inte bry mig om jag får G ens. Ett betyg är alltid ett betyg och IG kan jag inte få iaf. Kom på nu att jag glömt köpa öl och vin alkoholfritt så klart. Så fan om jag glömmer det i morgon!!! Nä dax att kolla vad jag ska göra för mat. Sen kväller igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0