Psykiskt stressad!!!

Vaknade fem i morse och kunde inte somna om. Klev upp sju och väckte barnen och duschade. Körde dem till dagis/fritids sen in till BM. Läxade upp deras pappa en aning. Han dök ju upp hos BM, ett under att han kommer dit. Fast för mig kvittar det!!! Jag satt och fräste åt honom medan vi väntade på provtagning. Vilken jävla nolla som tror att han kan få vara med på vad som helst utan att göra ett skit själv!!! Jag börjar faktiskt må riktigt illa över själva tanken att han ska vara med på förlossningen. Ja utdrivningsskdet kan han glömma!!! (Som det känns nu iaf) Jag hopaas att jag är så klar i knoppen just inne så att jag har mage att skicka ut honom. Sen fick jag höra att han väntar på nå straff, 7 åtalspunkter!!! Vilken jävla idiot! Jag är så trött på honom. Har faktiskt inte skrivit här på länge om honom. Men jag har inte brytt mig heller. Men nu har han fan ställ till det. Och känslan av att ha en person med som jag inte känner mig trygg med, jag får rysningar, spy känslor. *uäck* Vad fan finns det frö stöd att få i honom?!? Det enda han tänker på är HAN SJÄLV, hans jävla ego att få se sitt barn födas. Men han kommer till 99% inte få vara i rummet just då. Vad finns det att se och göra innan?!? Inte ett skit! En massa dö tid till att tjafsa. Har jag tid, lust och ork till det!?!? Nä det har jag inte. Han kan fan sitta ute vid väntrummet för ultraljudet. Jag vill känna mig avslappnad och få må bra under min förlossning! Det är min kropp och mitt psyke! Men han lyckas väl psyka ner mig totalt till bebosen kommer. Jag har god lust att anmäla honom för hot ch psykisk misshandel. Men vad fan leder det till? Inte ens soc kan tvinga honom till bättring. En sjuk jävla människa är vad han är. Ja ni kanske ser mig död en dag pga hans sne steg. Jag vet inte...Han kan ju bli lika galen som de andra som dödar sina ex pga svartsjuka. Vad händer om jag utestänger honom från förlossningsavdelningen? Jag har inga svar, det hade nog inte de andra x:en heller innan de blev mördade. Jag orkar faktiskt inte nå mer snart. Jag hoppas att jag hinner på mötet med soc i morgon innan det är dax att föda. Men just nu känns det lite si å så med den saken att jag kommer hinna det. Men jag hoppas verkligen för, då får dom lov att ingripa mot hans beteende!!! Det kan fan inte va meningen att en person ska få gå runt och pskyka, hota och va allmänt idiot och missbruka utan att det händer nått! Men det är ju Sverige vi lever i. Så det är ju inte konstigt att det ser ut som det gör. Även om jag aldrig kommer att ångra detta lilla barn som kommer till familjen. Så kommer jag heller aldrig må riktigt bra över det hela heller. Men jag hoppas. Just nu är inte ensam stark. Just nu känns det inte nå bra. 5 dagar kvar max. Men hur jag känner mig nu så skulle det va lika bra om det inte startade fören den 21:a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0